Monday, January 3, 2011

Eilen vedimme aamulla vesikuntopiirin ja illalla pääsarjana kuusi 75 metristä kovaa. Uinti tuntui ihan hyvältä, mutta illalla kylmennyt ilma heikensi ainakin minun tuloksiani hieman. Vauhti oli kuitenkin ihan kohtuullista (viimeinen 47 alaosia). Muillakin oli illalla hieman hakusessa muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Treenit olemme saaneet näiksi pariksi päiviksi Janilta lapulla ja ajanotto sujuu hyvin vuorotellen. Sveitsin valmentaja jutteli paljon Janin kanssa aikaisemmin ja piti meidän ohjelmistamme ja treenaamisestamme. Hän päättikin laittaa yhden uimareistaan uimaan meidän kanssamme. Kyseinen uimari jätti kuitenkin tulematta illalla, sillä heillä oli aamulla ollut 8km ohjelma, eikä hän olisi jaksanut vetää meidän sarjaamme enää. Tänään hänen pitäisi tulla treenaamaan kanssamme. Juttelin tämän valmentajan kanssa nopeasti ja sveitsiläisistä pitäisi tulla tänään illalla myös yksi suunnilleen minun tasoiseni rinulisti vetämään muutaman 100 brokenin meidän kanssamme.

Huomenna muut meidän ryhmästämme lähtevät kohti Suomea. En ole vielä päässyt juttelemaan Brittien valmentajan kanssa (he tulivat tänne eilen illalla), mutta minun pitäisi mennä treenaamaan heidän kanssaan huomisesta (tai ylihuomisesta - huomenna taitaa olla minulla lepopäivä) alkaen.
Jos heidän kanssaan homma ei suju tai jos muuten vaan haluan, voin myös mennä treenaamaan sveitsiläisten kanssa. Heidän valmentajansa oli Janin mukaan tarjonnut minulle sellaista mahdollisuutta.

No comments: